søndag 7. juni 2009

Mitt største problem før bryllupet.... BRYLLUPSKAKA!

Har vel ringt rundt til sånn ca. halve midt troms og ingen kan bake bryllupskaka te oss!! No begynne eg å bli skikkelig fortvilt. Har jo ikkje de store kravan, bare at det skal være tre like store marsipankake med fin pynt, stativ har vi sjøl. Det e ei stor trerot med tre platåa, kjempestilig! Så må den jo selvfølgelig smake godt, men det e jo mange som kan bake ei go marispankake, e verre med den pyntinga...

Ellers har eg begynt å skrive på talen min. E så mye eg vil sei, uten at eg no skal miste all sminken min.. Det e når eg sitt å tenke på ka eg ska sei at eg virkelig innser kor flott eg har det, og kor utrulig heldig eg har vært. Sånne tanka skulle eg egentlig ha hatt i hodet te en kvær tid, men eg e dessverre litt for dårlig til å fortelle meg sjøl at eg e utrulig priviligert som har så mange flotte menneska rundt meg!

Så tilbake til kaka. Hvis noen har et godt tips om nån som e flink og som ikkje tar 2-3000,- for å bake, så gi meg gjerne et tips!

Et bilde av ei heilt fantastisk kake.

5 kommentarer:

  1. Har du prøvd å ringt bakeri nostalgi på silsand...! Verdens beste:D

    SvarSlett
  2. No trur eg det har ordna seg:)

    SvarSlett
  3. Du kan høre med ho mamma og?:p

    SvarSlett
  4. Ho vesste ikkje om de va på ferie da:(

    SvarSlett