søndag 7. juni 2009

Har fleire gang prøvd å starte en blogg, men det skjær seg kvær gang.. E altfor dårlig på sånne oppdateringe.. Men NO! E jo en ivrig blogge-leser, så da fant eg ut at det e vel bare rett og rimelig at eg har en sjøl.

Så til ei lita oppdatering.. I morra e det akkurat to måneda til bryllupet! JAIKS!!!! Føle vel ikkje akkurat at eg og notatan mine e heilt i rute. Masse som skal gjøres... Kake, mat, kjole, pynt, servering, blomster, drikke, prest, fotografering, lokale.. Kjenne du at du blir stressa? Velkommen inn i den klubben! Men eg skal ikkje svartmale det heilt. Har i boks det meste som MÅ være i boks. Kjolen e bare alldeles nyyydelig og eg kan nesten ikkje vente med å få den på meg;) Festen skal vi ha på kulturhuset og maten kommer fra Dyrøymat. Kjenne bare sommerfuglan lage sirkus i magen når eg tenke på det. MEG som hvit brud! Han Eirik som stilig brudgom! Og ikkje minst verdens vakreste og deiligste lille brudesvenn.

Han Casper Johan e blitt 11 måneda og eg må mange ganga gnikke meg i øyan når eg ser på kalenderen, for kor e tida egentlig blitt av?? Eg har begynt å jobbe igjen, nokka eg har sett på som laaaangt fram i tid. Men plutselig så satt eg der, i hjememtjenesten sin bil, klar til å starte på nytt igjen. Men eg skal innrømme at det va deilig og. Godt å komme seg ut av huset, møte folk man ikkje har sett på lenge, og ikkje minst; prate om nokka anna enn hard/bløut mage, merkelig utslett, kordan mat din baby et, osv osv. Men det beste med å starte å jobbe igjen e gjensynsgleden lillegullet har når eg kommer heim om ettermiddagen! Han kan ikkje få klemma og kyssa nok:)

No har vi hatt takstmann på huset vårres, så no kan kjøperan bare komme! Plan e jo at vi skal ta over huset etter han Far på Rognså, og GJETT om eg glede meg! Ska bli spennanes med oppussing og andre prosjekta i huset. Kommer tilbake med oppdatering på husfronten.

No skal lillegullet bade og legges så blir det vel nån tima med voksentid før man stupe i seng. I morra e det barseltreff hos ho Linn-Heidi:) Det blir koselig!

Nait Nait.

P.S. Sleng ved et bilde av verdens blideste gutt;) 053

1 kommentar:

  1. Artig at du ska bynne å oppdatere! :)
    Kan tenke meg det e mye stress framover mot brylluppe! Eg syns det va endel stress med å planlegge barndåpen, så eg kan jo tenke meg kordan det e med et bryllupp! Lykke tell videre med både bryllupsplanlegging og hussalg. :)

    Casper e forresten bare heilt herlig! :)

    SvarSlett