tirsdag 9. juni 2009

Kjedelig heime aleina...

I går fant han Eirik ut at de sku dra te Narvik i dag. Så i morrest da eg dro på jobb pakka han bilen og tok med det han lillebror og ho mamma og for avgårde! Og eg som ville være med!! Det e no det e kjedelig å jobbe, når han finn på ting! Men , men, eg overlevde no dagen og no e de forhåpentligvis på tur heim snart! Eg har jo ikkje fått kosa ordentlig med lillegullet sia i går formiddag!!! (Seinvakt i går og tidligvakt i dag)

Har vært hos ho Anita og kjøpt en del hageblomster, så eg ska no ta ræva med meg ut og plante litt så det blir fint og fjongt utfor huset. E jo greit å ha det fint når man (forhåpentligvis) får visninge iløpet av sommarn.

I morra e det jobb i hjemmesykepleien. Det e der eg trives aller best og eg glede meg faktisk! Det e jo så rolig overalt i pleie/omsorg no at man bynne jo nesten å lure på ka som foregår...

Kjenne at no glede eg meg skikkelig tel å komme igang med skolearbeid!!!!

2 kommentarer:

  1. Skal du begynne på skole? :) Eg begynne på lærarskolen tell høsten. :)

    SvarSlett
  2. Ja eg ska og begynne på lærerskolen i Tromsø:) (desentralisert vel og merke) så da treffes vi sikkert!

    SvarSlett