fredag 12. juni 2009

Bordkortfabrikken og Tromsø-tur:)

På torsdag kom vi endelig i gang med bordkortan! Eg hadde jo en vag idè om kossn de sku være, men når scrape-demonan te ho Linn-Heidi kom fram så blei det jo så mye meir enn ka eg hadde trudd va mulig å få tel på det lille utstyret eg hadde. (No ska det seies at ho hadde med seg en del fra det enorme skrape-kontoret sitt) :) Kortan blei nyyyydelig!!! Glede meg te å vise til folk. Vi jobba som nån skikkelige fabrikkdamer; Guri teipa, Linn-Heidi pynta og eg limte;) Fin fordeling!


Ivrige damer:) Måtte jo selvfølgelig ha litt rødvin til å hjelpe oss!



Her e litt av fabrikken:)


I går va vi i Tromsø og eg fikk prøve brudekjolen igjen!!! :D Herregud kor fin den e! Kjente eg blei heilt rørt da eg fikk den på igjen, og glede meg over gjennomsnittet til å ha den på meg;) Ellers blei det litt shopping og for EN gangs skyld kjøpte eg klea te MEG og ikkje te han Casper. Men eg trengte verkelig nye klea! Koselig å sulle rundt i byen i fint vær, og ikkje minst knoll&tott besøk:) Va på besøk hos han Daniel og ho Siri før vi dro heim.



Casper sett å fundere på ka han har tenkt å kjøpe seg i byen;)

2 kommentarer:

  1. IIIIK! Eg gler meg MASSE tel å se deg i kjoln! også bare for å ha det sagt; så masse som du står på om dagen, så sku det ellers bare mangle med ligg egoshopping;-)

    SvarSlett
  2. Hehe:) Ja det va godt å få fornya klesskapet litt! Hvis eg ikkje må til Bardufoss på onsdag så e det mye mulig eg blir med ho Ine til Finnsnes:)

    SvarSlett