tirsdag 7. juli 2009

Ferieønsker...

Ja nettopp det eg ønske meg, FERIE! Meeeen, no e det ingen vei utenom, må nok bare jobbe fram til 2. August! Det har gådd greit så langt, men no bynne folk å reise bort på ferie, og da e det eeeeekstremt kjedelig å være igjen heime.. Omtrent aleina! Har ikkje hatt tid til å blogga så mye i det siste. Mye har skjedd:

Først av alt;
Millionfisken! Ei kjempehelg:) Masse folk i sentrum, spennanes konkurransa og ikkje minst to kvelda ute på livet. E ikkje akkurat kværdagskost for en småbarnsfamilie. Men artig va det:)


Nr. 2.
E blitt slått ut av forkjølelse! Begynte lørdagsmorra med null % stemme. Tenkte at det skyltes vel all synginga te Top Coat på fredag, men eg blei bare verre og verre for kvær dag som gikk. I dag e eg tett i nesa, fri for stemme og varm i topplokket! Skal no prøve å karre meg på jobb, så får vi se kossn det bær av. Seinvakt i dag.


Nr. 3.
1-årsdag likeom hjørnet! Tenk, lille knoppen vårres blir ett år!!! Synns det va i går at vi heiv bilstolen i bilen og kjørte avgårde til Harstad sykehus i ett forykanes tempo! Huske tilbake til tida på sykehuset, og for ei fin tid det egentlig va. Akkurat det og da va det jo ikkje nokka særlig, man ville bare heim. Men no ser eg at dagan på sykehuset e hellig! Alle nye inntrykk som man skal ta innover seg, bli kjent med det lille nurket og ikkje minst forberede seg på den hektiske hverdagen som vente heime. En ting e i værtfall sikkert; neste gang skal eg nyte tida på sykehuset mye meir:)
Regne med det blir storslått feiring på lørdag her i Ringveien. Skal suse avgårde en plass på fredag og få kjøpt bursdagsgave fra mamsen og papsen, men har ingen aning om ka!

Så, som sagt, dagan går i ett einaste stort sluk!
adieu alle bloggevenna, vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar