tirsdag 20. januar 2009

Gråting, røring og trassing..

Ser at eg har en sønn som e kommet i trassalderen ALLEREDE!!!! Han har da lært seg å krabbe... Så no e han overalt!! Og selvfølgelig e det ovnen og blomstran som e mest spennanes! I dag reiv han ned ei blomsterpotta to ganga! Og når han e borte med ovnen rope eg "NEEEEI"! Så ser han bare på meg og flire, og så gjør han det igjen.. Artig å drive ap med mora antakelig....

Men men, man skal være glad ungan e frisk og rask, og det e jo litt artig og da:)

Ellers har eg kommet igang med litt bryllupsforberedelsa.. Kjempeartig å sette å fundere på kossn man skal gjøre ting:)
Eirik fikk seg forresten ny jobb i går! På Sport1 på sjøvegan. Kjempedeilig for han!!! Slepp å kjøre 8 mil kvær dag, og slepp ikkje minst seinvakte og helligdagsjobbing.. Så det e vi alle veeeeeldig fornøyd med.

I helga skal vi endelig til Bekkebotn igjen:D Glede meg til å komme opp i den freske fjellufta! Koselig med camping...

Må legge ut nån bilda av lillebror som bynne å bli stor;)













Fikk seg jo hoppetussa i julegave, og det e
ARTIG!!! :D










Og så fikk han stressless hos ho mamma og dem
Her pynta til nyttårsfeiring;)


















Et utav de første grøtmåltidan hannes. Trur det e faren som gir
mat på detta bilde;)










1 kommentar:

  1. Jeg elsker bilde av han i den stolen. Han ser ut som en fremtidig mafiasjef. Er det et komplement?

    SvarSlett