mandag 27. juli 2009

Så va det ho med de nervan....

Har vært usedanlig slapp idet siste på bloggefronten.. Har jo en del å gjøre for tida;) No e det bare ei uka igjen med jobbing så e det FERIE! Blir vel ikkje rare ferien, men den blir no akkurat så lang at eg rekk å planlegge bryllup, gifte meg, få han Casper inn i barnehagen og komme meg ei uka på skolebenken. Skal bli deilig med litt avveksling.

No e eg akkurat ferdig med bordsettinga til bryllupsmiddagen, og FOR en kabal!! Det e mye som skal stemme for å få det til å gå opp, men eg håpe og trur at alle blir fornøyd:)

Så har vi jo hatt 1- årsdag i familien (vel, det e jo da 2 uke sia men så va det den blogginga da...)
Lille prinsen vårres e blitt stor gutt og hold no på å lære seg å gå;) En stolt liten gutt som tar 7-8 skritt på det meste.
En lykkelig liten tass med egen kake på 1-årsdagen <3

Ellers e det meste i boks med tanke på bryllupet. Har det meste av pynt klart, klær e klart, drikkevaran e i boks og ikkje minst, så e VI klar! :)
Mandag om ei uka e det farging av hår og prøvepynting på agendaen hos ho Kari, og gjett om eg glede meg!!! Prinsesse for en dag.... Vi har også leid inn en profesjonell mann til å filme heile dagen, fra 8 om morran til vi e ferdig å danse brudevals:)

No skal eg hive meg rundt å lage siste rest av bordkortan og rydde opp i kleskommoden til han Casper før han våkne fra formiddagsluren sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar